توسط max | یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ | 22:14
به نام خدا
می دانم که حدودا ۱۰ روز ار تولدم گذشته است اما فقط می خواستم از همه افرادی که در زندگی ام دارم تشکر کنم. من تا به حال سال بسیار سیاهی را پشت سر گذاشته ام و نمی دانم بدون حمایت همه شما کجا خواهم بود. از اینکه در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارم در کنار من هستید ❤️